• Wpisów:38
  • Średnio co: 79 dni
  • Ostatni wpis:4 lata temu, 10:21
  • Licznik odwiedzin:17 453 / 3111 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

 
---GOSSIP GIRL

(może zawierac spoilery)
Ostatnim odcinkiem tj 'New York, I Love You XOXO' jestem jakby trochę zawiedziona. wszytsko jednoczesnie, wszytsko za szybko... w ciagu 40 minut 2 sluby, dziecko Blair i Chucka- Henry <3 , Odkrycie Plotkary (Dan? Obstawialam znienawidzona przeze mnie Jenne . Ponadto na wielu stronach piszą, ze kto byl/jest spostrzegawczy domyslil sie, ze owa plotkara jest wlasnie Humphrey ogladajac juz ok 6-7 minute pierwszego odcinka sezonu pierwszego. faktycznie po slowach Kirsten Bell pokazana jest postac Dana siedzacego ze skupieniem przed monitorem komputera) Serial ogladalam od poczatku raz mnie nudzil przez co przewijalam dalej i dalej jednoczesnie ziewajac, innym razem mnie denerwowal a jeszcze kolejnym siedzialam i obgryzalam paznokcie czy to z 'niemocy' w doczekaniu się lub po prostu podekscytowania Wpominać będe jednak milo. Cieszy mnie przede wszystkim fakt, ze Blair jest w koncu szczesliwa z Chuckiem! Do ogladania wroce pewnie w przyszlosci A tymczasem XOXO GOSSIP GIRL !
  • awatar Ka.te: mam tanie ubrania do sprzedania :) jeśli chcesz to wejdź i sprawdź :) zapraszam :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
HEJ, HEJ HELLO !
Pogoda dopisuje, humor dopisuje- jednymi słowy, jest dobrze !;D

Z racji tego, ze w moim miescie, jak co roku w okresie majówkowym odbywają się koncerty pod Miejskim Domem Kultury, tak wczoraj postanowiłam wybrać się w owe miejsce i zobaczyć co i jak. Akurat trafiłam na koncert '..Pojdę boso..'. Nagłośnienie było fatalne. Tak jak zawsze słychać było niemalże każde słowo ode mnie z okna (ok 1km dalej), tak minionego dnia będąc tuż obok trzeba było się wsłuchiwać, aby cokolwiek usłyszeć. O.o.

Ludzi oczywiście multum. NO w koncu 'Okazja do zaprezentowania sie, pokazania co ma sie nowego w szafie, poderwania chłopaka czy dziewczyny...' Najprościej jednak dało poznac sie gimnazjalistki, nie wiem? 13,14,15 latki. Niemalże wszytskie 'wypindrzone', wymalowane, kuse sukieneczki ledwo zakrywające tylek, buty na obcasie a do tego 'piffffko' w rece, zachwianie podczas chodzenia i śmianie się na cały głos przy starszych chlopakach z myślą ' ALE JESTEŚMY FAJNE, ALE JESTEŚMY BOSKIE, ALE JESTEŚMY ZAJEBISTE...' OMG, no ja nie wiem co to sie dzieje z tymi ludźmi. Jak można pozwolić swojemu dziecku ktore ledwo oderwało się od ziemii siedziec po nocach i dawać pieniądze ktore przeznaczy na alkohol czy tytoń. Ja nie mówię, ze jestem święta, bo tak NIE jest, ale patrząc na dziewczyny niższe ode mnie o połowe, młodsze o 4,5 lat kiszki mi się przewracają.




Poza tym wczoraj pierwszy raz jadłam 'Owocową wyspę' Jogobelli i stwierdzam, ze tak, jak przejadły mi się juz wszystkie jogurty, serki, kaszki... Tak poniższe -PYCHAAAA!



1. Przymierzałam się do kupna podobnej w 'Housie', jednak gdy juz się zdecydowałam- nie zostało żadnej

2.Fajnie wyglądają, jednak sama bym w takiej nie wyszła.

3.KOLOR!
4.

5. Prosto


6. BRWI- jestem na nie!


7. aaaaaaaaaaaaa! donatyyy! rurki! slodkosci! !!!! aaaaaaaa♥
<a tylek rosnie>


POZDRAWIAM I ZYCZE MILEGO DNIA
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
SEZONOWO


1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

tak, tak nareszcie pogoda dopisuje. Nawet w ubiegłe wakacje w moim mieśćie nie było czegoś taiego, że ok. 30 stopnii piec dni z rzedu! yeah! teah yeah yeah!
A co do bikini? Osobiście preferuje te bez ramiączek. Wydaje mi się, że pomniejsza to sylwetkę nie zostawia białych paskow i jest wygodny. Poza tym straszniee podobają mi się te z 'zabocikami, fredzelkami, falami' jak zwał tak zwał. Jednak jeszcze nie natknęłam się na owe.

Życzę pogodnego, miłego dnia. Katarzyna !
  • awatar Fakk juu bejbe .!: wakacje, wakacje, wakacje. < 33 . Ps. + // . Wbijaj do mnie. Zostaw po sobie ślad. Skoomentuj nowy wpis.; ). `*** . jeśli Ci sie spodoba dodaj do ZNAJOMYCH lub OBSERWOWANYCH. < 3 .
  • awatar Koniec Gry...: 4 <33
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Witam po dwóch tygodniach przerwy
Nareszcie czuć LATO/WIOSNE !!
Jestem wymordowana po kilkogodzinnej jeździe na rolkach Ufff.

Poza tym jestem niemile zaskoczona przesyłką o której wspomniałam w poprzednim poście. Chodzi o owuwie z 'vero-vila' Owszem buty ladne, super, fajne, stan nienaruszony no ale ... numeracja nie ta. Pisałam do owej firmy kilkakrotnie a odpowiedź udzielona została po kilku dniach na dodatek nie odpowiadajać na moje pytanie. Tak więc nie mam innego wyjścia jak sprzedać ową przesyłkę.

TAK WIĘC SPRZEDAM ! SPRZEDAM! SPRZEDAM! SPRZEDAM!

34.00 ZL (ZAMÓWIŁAM 39 JEST OK.37)



119,00 ZL ROZMIAR SKLEPOWY 38.


24,00 ZL ( ZAMÓWIŁAM 40 JEST OK 36)

+ PRZESYŁKA

BUTY W STANIE NIENARUSZONYM W ORYGINALNYCH PUDEŁKACH. WŁOŻONE TYLKO PO ODEBRANIU PACZKI, KTÓRA NIESTETY OKAZAŁA SIĘ FERALNA. W RAZIE, GDYBY KTOŚ BYŁ ZAINTERESOWANY- PISAĆ!

Pozdrawiam- Katarzyna
 

 

Święta, święta i po świętach jeszcze dziś, jutro a potem WITAJ SZKOŁO. Jak sobie pomyślę to kiszki mi sie przekrecaja.
Kaszel mnie dalej męczy. Tyle dobrego ze spac się da w nocy ufff.

W czwartek byłam na komunii brata chrześnicy w Łodzi O.o Zdziwiła mnie ta data bo do tej pory wszytskie ów uroczystości o jakich wiedziałam, slyszałam ... odbywały się z maju w okresie zazwyczaj ciepłym, slonecznym a tu o temperatura na minusie, deszcz. Droga do domu jak zawsze wydawała się krotsza od tej w pierwsza strone o X razy ^^.

Dziś LANY PONIEDZIAŁEK. Pamietam jak kilka lat wstecz gromadziły się dzieci z pobliskich blokowisk- bandy kilkudziesięcioosobowe. O 7 rano patrzyło się przez okno z uśmiechnięta buźką, szykowało 'sprzet' i jazda! a teraz? jest godzina 9.18 patrze przez to samo okno co niegdyś ale nie ma tego co kiedyś. Nie ma nikogo. O>o
JAkby nie patrzeć chyba każdy albo chociażby większość z Nas bedac dzieckiem oczekiwało smingusa dyngusa i ciepłej pogody zeby tylko mama z tata pozwolili 'oblewać się' jak najdluzej
No coż pewnie siedza i napierdzielają w jakas Tibie przed komputerem ^^

Poza tym jestem z siebie dumna w przeciwnym znaczeniu. Przez ostatnie dwa dni wydałam rowniutkie 100 zl. a na co ? NIE WIEM. <bezradny>. Poszło się ze znajomymi do jakiejs knajpki raz, drugi i O. kasy nie ma. Owszem było miło, fajnie ale z drugiej strony czuje sie zal ze 'kurcze Kaśka mogłaś sobie kupic cos konkretnego a nie wyszlo jak zawsze ! '



CO JA PACZE!?

Adios Amigos, pozdrawiam !
  • awatar justcallmejulie: ale portki XD. wbijaj :)
  • awatar Tusia <3: hah stare dobre czasy :) goniło się z czym popadnie i lało wodą ;) teraz już takie zwyczaje zanikają, a niektórzy nawet robią na złość i oblewają starszych i inne głupie pomysły mają myśląc że to zabawne... tak to jest z kasą, szybko ucieka z portfela człowiek nawet nie wie na co zdążył ją wydać. ja już staram się oszczędzać do minimum i nieraz muszę odmawiać sobie różnych przyjemności ;/
  • awatar TereeFeree: najmodniejsze w tym sezonie :D ^^
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
WITAM.
Nie bede sie rozpisywac gdyz pisze z 'klawiatury ekranowej' --.--
życze wszystkim wesolych swiat i mokrego dyngusa!



Pieniądze sie mnie 'nie trzymaja' wiec postanowilam przeznaczyc je na cos pozytecznego
tak wiec: zamowilam 3 pary letnich butow na stronie www.vero-vila.pl jest w czym wybierac!

1. 34,90 ZL

2. 24,90 ZL

3. 119,90 ZL

POZA TYM WSZYSTKIE W INNYM ROZMIARZE 38, 39, 40

pozdrawiam i jeszcze raz najleszego!
 

 
IDEEE DO DENTYSTYYYYYYY <OLABOGAAAAAAA>

1.

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26


POZDRAWIAM. Kasia!
 

 
ZA OKNEM SŁONECZKO, PTASZKI 'SWIERGOCZĄ', SOBOTA, DOBRY HUMOR- JEAH! ;D

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.


Pozdrawiam- Katarzyna!
 

 
CUDOWNA ♥♥♥




1
2
3
4
5

Poza tym słonko, sloneczko świeć nam już!
Dziękuję i dobranoc!
 

 
CZeść, Witam, Dobry wieczór.
Mam taki ' mały' problem dotyczacy wlasnie tematu z opisu- WŁOSY! Odkaad tylko pamietam mam długie, jednak niedawno scielam z 10cm zeby je wzmocnić i podrownać. Ale co?? No właśnie zaczęły mi wypadać i gdzie nie pojde, nie oprę glowy- pozostawiam po sobie ślady, rozczesuje- pol szczotki w klakach...A dzisiaj to się już kompletnie załamałam, zdenerwowałam, zasmuciłam blablbabla. Mianowicie zrobiłam sobie warkocza, a jak potem sie okazało jest on tak cienki jak nigdy. 1/4 z tego co było. No kurde ... nie mam bladego pojęcia czym jest to spowodowane. Szampon nie ten? Zbyt czeste mycie( codzinnie) czy też to ze wiecznie są rozpuszczone ... Jeśli chodzi o malowanie to NIE, NIE MALOWAŁAM. Pasemek też nigdy nie miałam, lakieru nie używam ... Poza tym stosuje także odżywki i czasem jedwab.
TAkże moje pytanie brzmi: Znacie może jakieś sposoby, preparaty na ich odnowe, nie wypadanie nie wiem... szybki wzrost?? HELP HELP HELP HELP! BO NIEDLUGO TO JA ŁYSA ZOSTANE







Z GORY DZIĘKUJĘ I POZDRAWIAM- KATARZYNA. : )
  • awatar Gość: moim zdaniem jakies witaminy i suplementy :) albo zmienic szampon?
  • awatar Tusia <3: drożdże do picia może jakieś tabletki typu belissa lub skrzypowita szampon radiccal włosy nieraz nadmiernie wypadają na tle nerwowym
  • awatar gokowiczka: woda brzozowa [poczytaj na wizazu] albo olejek rycynowy oczywiscie nie doustnie tylko na wloski :) poczytaj o tym na wizazu xd
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 

Troszkę inspiracji na dobry początek dnia


Te tzw: ' papucie' niby modne itp ale w tej wersji jakos no... nie dla mnie. Nosząc je miałabym schizy ze zaraz zrobię krzywdę sobie i komuś
1.

Uwielbiam!
2.

Tylko pozazdrosić ^^
3.

Lubię ją jak i jej styl
4.

Świetnie sprawdzi się w roli bizuterii
5.

Cudowny kolor! ...Pomijajac fakt, ze mam zegarek we wlasnie takim, ktory od momentu kupienia leży nieużywany O>o
6.

Mi marzy mi się malutki na karku.
7

Laleczka O.o
8


9

10


AAaaaaaaaaaaa <olaboga>
11

12

No niestety nie należę do tych, którzy mogą pochwalić się dlugimi, ladnymi paznokciami takze jakiekolwiek motylki, kwatuszki, kropeczki, paseczki, pieski, kotki - NIe wchodza w gre
13

nie wiem jak wam ale ta dziewczyna strasznie przypomina mi EWĘ FARNĘ!
14

15

16

17

18

Miroslava Duma- Świetna jest!
19

KOlor marynarki
20

Apetyt z samego rana wzrosl z poiomu 3 do 345346636 ....
21
  • awatar Gość: Tylko 157 cm.
  • awatar Tusia <3: 3,7,9,10,13,21 :D
  • awatar mytrueself: miętowy zegarek, brokatowy kołnierzyk i ta biała sukieneczka <3
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
Dobry wieczór!
Jestem po prostu oburzona tym, co dzieje się za oknem. Było już ciepło przez ostatnich kilka dni, człowiek czuł wiosnę a tu O. Co..? ŚNIEG. MAm tylko nadzieję, że przestanie sypać i nie obudzę sie patrząc na zaspy i białe chodniki. Amen.

A teraz juz żegnam życzę miłych snów. Wanna i łóżko czekają!
 

 
Cześć, Witam Wszystkich.
Miałam tego nie robić, ale zważając na fakt, że i tak spędzam tu- na Pingerze sporo czasu, postanowiłam ' pobawić się' razem z Wami. Trochę czasu minęło od kiedy założyłam bloga- bo już ponad rok, takze najwyzsza pora sie przełamać ... W końcu od kiedy tylko pamiętam uwielbiam modę. Kiedyś ubierałam lalki, teraz siebie Nie mam konkretnego stylu, za trendami również NIE podążam. Coś mi sie podoba? Ubieram i tyle. Uwielbiam Biżuterię i dodatki jednakże uważam ze 'co za dużo to nie zdrowo' Poza tym jestem 18nastoletnią dziewczyną- Katarzyną
Dzisiaj nie będe zaczynac od jakiegoś outfitu czy czegoś takiego. Na pierwszą notkę, na dobry początek ( mam nadzieję) troszke mnie

Pozdrawiam i życzę miłego dnia!
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (7) ›
 

 
Pierwszy tydzien ferii minał tak szybko, że 'olaboga'.
Odbyły sie dlugo oczekiwane przeze mnie 18 URODZINY, nie tak sobie je wyobrażałam no ale... w każdym razie nauczyłam sie po nich jednego: CZŁOWIEKU DOPIERAJ SOEBIE DOKŁADNIE ZNAJOMYCH!!!! Nawet będac w gronie 40 osob jedna może wszystko zepsuć. I w zwiazku z tym, że świetnie zapowiadajaca sie zabawa skonczyla sie przed 22- cierpie na brak zdjęć. Z jednego aparatu wszystkie zamazane i znając zycie kolezanka usunela, na drugim jest z 70 więc .. Z jedzenia zostało praktycznie wszystko a w tym pudło czipsow.. tak, tylko jak ja sie za nie zabiorę to moj rozmiar pojdzie o 5456464566 w gore ^^
Poza tym już mam DEFINITYWNIE dosyć tej pogody! -20 na termometrze mnie przeraża, a na dodatek z tego całego zimna moje dlonie stały się tak suche, czerwone i pomarszczone jak u 80letniej kobiety....








♥♥♥♥












  • awatar Tusia <3: http://shinybox.pl/?ref=223b7ef jak możesz to zarejestruj się za każde 100pkt darmowe kosmetyki co miesiąc, polecam :)
  • awatar VividEdith: piekne inspiracje :)
  • awatar czokomorena: eee to wspolczuje w takim razie tego felernego goscia;p
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11
 

 
WYMIĘKAM ... DLACZEGO TEN CZAS WOLNY KOŃCZY SIE TAK SZYBKO! JUTRO PONIEDZIAŁEK A NA WSTĘPIE TYGODNIA DWA SPRAWDZIANY ... POLSKI I MATEMTYKA Z NIESZCZĘSNYMI LOGARYTMAMI- great ;]






 

 
Uwielbiam, kocham obcasy! ♥ Owszem, na dłuższą metę nie są dobrym rozwiązaniem ale da się przywyknąć, poza tym wyszczuplają nogi o dobre parę kilogramów ^^ Niestety nie mogę sobie na nie pozwolić zbyt często ze względu na mój wzrost, a mianowicie 175 ... A w tych czasach, w momencie gdy wyjde w takich szpileczkach 'na ulice' jestem wyższa od większośći ludzi i to nie tylko kobiet ale i mężczyzn ... A żeby tego było mało mam fetysza na punkcie wzrostu u facetów, o taaaak im wyższy tym lepszy

1

2

3

4

5

6

7

8
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
troszkę inspiracji na dobry początek dnia.

A wy życzcie mi powrotu do zdrowia, bo ten katar mnie wykańcza


1

2

3

4


6

7

8

9

10



12
 

 
niech juz spadnie ten śnieg albo zrobi sie ciepłoooo! AMEN

 

 
WŁOSy wsłosy, włosy. Mi marza się 'lekkie fale ' a niestety musze zadowolić się długimi, prostymi 'kołkami', które są tak poddatne do czegokolwiek jak lód do ognia -.- Chociaż chyba w większośći przypadków jest tak , że chce się mieć odwrotne do swoich O.o ...
1

2

3

4

5

6

7

8

marzenie !
9


10

♥ sweeets ♥
11

mIŁYCH SNÓW, żEGNAM
  • awatar Rusia. ♥: Świetne ; pp Zapraszam http://weronika-dangol-kupisz.blogspot.com/
  • awatar Lightweight.: ja mam włosy jak ze zdjęcia 9 i jestem z nich zadowolona ...
  • awatar Lady Diamond: mi fale robią się jak zwiąże włosy w koczek na noc i rano jak pochylę głowę do dołu to zaczesuje włosy i psikam u nasady lakierem ;p
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
Co myslicie o tatuażach wśród dziewczyn? A może jakiś już macie? ..
 

 
PROPOZYJCJE W SKLEPACH


1.H&M 79,90 ZŁOTY

2. H&M 59,90 ładny i na dodatek nie taki drogi

3.h&m 129,90 ZŁ. prosta zwykła koronka- śliczna!

4. ESPRIT

5.Reserved, 99,99,00 ZŁOTY

6.C&A, 119,00 ZLOTY


7. Top Secret, 109 zł

8.H&M, 99,90 zł
 

 
JAWERLY
Niech już będzie ciepło! Śniegu nawet jeszcze nie ma, a mam dość takiej pogody DEFINITYWNIE -.-!
 

 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

 
SHOES, SHOES, SHOES
 

 
  • awatar whatthefuck?: no widze że rzeczy w dobrym stanie są ;P aa jakim sposobem mialabym Ci przesłać pieniądze.? i z przesyłką to chyba doliczasz koszt przesylki?
  • awatar TereeFeree: Chce się pozbyć tych ubrań , bo tylko miejsce zajmują. Poza tym z metką nie są to nie bede brać też nie wiadomo ile :) I tak tak, przesyłka ;)
  • awatar whatthefuck?: ahaa ;) jakoś dziwnie tak tanio ;P i przesyłką wysyłasz?
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (7) ›
 

 
Modlić się tylko o rozpogodzenie, bo jesli będzie tak do konca wolnego, jak zapowiadają- przerąbane -.-
  • awatar Gość: After getting more than 10000 visitors/day to my website I thought your tereeferee.pinger.pl website also need unstoppable flow of traffic... Use this BRAND NEW software and get all the traffic for your website you will ever need ... = = > > http://massive-automatic-traffic.com In testing phase it generated 867,981 visitors and $540,340. Then another $86,299.13 in 90 days to be exact. That's $958.88 a day!! And all it took was 10 minutes to set up and run. But how does it work?? You just configure the system, click the mouse button a few times, activate the software, copy and paste a few links and you're done!! Click the link BELOW as you're about to witness a software that could be a MAJOR turning point to your success. = = > > http://massive-automatic-traffic.com Best regards Your friend Patricia
  • awatar Gość: Are you looking for an affordable way to drive tons of traffic to your web page? You can stop looking because http://mass-web-traffic.com is all you need! Hey As a web site owner, you know driving traffic is everything: It means more visitors, more click-through, and most importantly MORE MONEY! Now there’s a new service that gives you thousands of visitors per day for just pennies. And the way it works is this: Links to your web page are posted automatically in thousands of forums, creating backlinks to your site. Having so many backlinks, your website gain massive popularity in eyes of search engines so Google, Yahoo and Bing have no choice but to put your site at the top pages for your targeted keywords so your site will get FREE, TARGTED, LONG TERM TRAFFIC EFFORTESLY AND People see your website, products, services etc and spend their money. It’s that easy! http://mass-web-traffic.com eliminates the need for spending hours, days or even weeks manually
  • awatar Gość: After getting more than 10000 visitors/day to my website I thought your tereeferee.pinger.pl website also need unstoppable flow of traffic... Use this BRAND NEW software and get all the traffic for your website you will ever need ... = = > > http://mass-traffic-software.com In testing phase it generated 867,981 visitors and $540,340. Then another $86,299.13 in 90 days to be exact. That's $958.88 a day!! And all it took was 10 minutes to set up and run. But how does it work?? You just configure the system, click the mouse button a few times, activate the software, copy and paste a few links and you're done!! Click the link BELOW as you're about to witness a software that could be a MAJOR turning point to your success. = = > > http://mass-traffic-software.com
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (30) ›
 

 
Wakacje...Gorąco, duchota straszna -.-
Cały dzień spedzony zamulając na 'sims2' Loool ;/?!
 

 
Koniec roku. świadectwa odebrane. Wyniki mogłyby byc znacznie lepsze, ale jak sie to mówi' Polak mądry po szkodzie'. Wczoraj w ogole nie spalam. moja noga nawet nie zawitała w łóżku- (misja do wykoniania na zakończenie). Pogoda wakacyjna nie wróży dobrze, jesli ma byc taka, jak przez ostatni tydzień to będzie po prostu genialnie -.-
Nogi mi odpadają od szpilek moje śródstopie umiera! o.o
 

 
Inspirations.

1. Uwielbiam zegarki, nie wazne czy jest biały, czarny, porysowany, babciny czy też męski. Wszystkie mi się podobają.
2.Z reguły nie maluję paznokci, bo i tak lakier u mnie długo nie wytrzyma, a codziennie by mi się nie chciało. Podoba mi się jednak taki ciekawy, fajny a zarazem smieszny wzorek. Arbuzikkk ;d
3. T-shirty, bluzy ... ze śmeisznymi nadrukami, badz postaciami z bajek- i like this ;d
4. Trampki- najwygodniejsze buty świata xd
Mam niezłą kolekcje a upodobałam sobie jedne, w ktorych chodzę niemalże wszędzie. ^^
5. Duże, ciekawe, ładne pierścionki- to jest to.
6. Podoba mi się rozłożone na 'części pierwsze', jak i jako całość
7. Co za dużo to... niezdrowo- jestem na Nie
8. Dopasowene, koronkowe kiecki- mmmm
9. Uwielbiam żakieciki, płaszczyki, sweterki
10. Albo duże pakowne, albo malutkie- koniecznie na długim pasku!

Kolorowych snów.
  • awatar Gość: Muszę koniecznie zrobić sobie takie pazurki! Cudowne zestawy, szczególnie 1,6 i 9 :)
  • awatar r_oksana: no super :))
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Pogoda nie dopisuje, nic się nie chce.
nabrałam wiec ochote na: ' Zielona budka ' smak guma balonowa, 1,70 zl, ladny wyglad noo... spozywalam go pierwszy raz i narazie wieciej nie zamierzam i tu nasuwa się powiedzonko: ' nie opakowanie się liczy, lecz to, co jest w srodku '

wczoraj jeszcze przybyła rodzinka z zaproszeniem na wesele ehh.. I hate it! wesela Maja to do siebie ze strasze 'panie' siedza obzeraja sie przy stole nawet nie podnoszac pupy z krzesla komentujac na prawo i lewo jak wyglada ten, tamten, jak ktos tanczy, jaki jest - dewotki ! -.-
  • awatar czokomorena: my love<3
  • awatar Gość: mi te lody bardzo smakowały, a o weselach też mam takie zdanie :)))
  • awatar TereeFeree: mi własnie nie bardzo podeszły ;d!
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Poniewaz pogoda dopisuje prezentuje kilka zestawow z krotkimi spodenkami .... zabawa z 'polyvorem'
  • awatar Gość: uwielbiam takie bryle jak na 1 czy 2, ale niestety nie pasują mi :( świetne zestawy :D
  • awatar love.: 2 fajny :)
  • awatar sylka10: fajne. ;)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›